saimeenurr 4.ay uyku regresyonu (uyku gerilemesi) yaşar bebekler. Bebekten bebeğe bu atağa girme zamanı değişebiliyor mesela benim kızım 3,5 ayına doğru yaşamaya başladı bu uyku gerilemesini. Uykuya geçişte zorlanmaya başlıyorlar, rem ve non-rem uyku denen nörolojik büyüme gelişimi gösterdikleri içinmiş. Mesela derin uyuyor diye düşündüğün ve öyle görünen bi uyku anında şak diye gözlerini açması gibi şeyler gerçekleşebiliyor. Zor bi süreç🤭