Merhaba anneler size bişey danışmak istiyorum . evlendiğim günden beri tüm ağır işleri yapmaya çalıştım eşime düşen işleri bile.o yüzden eşim her konuda rahat. evimiz 2 katlı, yatak odam üst katda, bebeğimin beşiği geldiği günden beri alt katda. odama yerleşene kadar alt katda uyuduk bebeğimde beşiğindeydi. 1 aydan çok oldu odama taşındığım ama beşik aşağıda kaldı. kızımı ayakta sallıyarak uyutuyorum ama artık yoruluyorum çok zor oluyor. neyse çok uzatdım😂 bebeğimin beşiğini söküp yukarı çıkarıp yeniden kura bilirmiyim acaba? ben yapmasam o orda kalıcak eminim😒😕
