Canlar merhaba, bebeğim bugün tam 4 aylık oldu. Doğum yaptığımda çok az bir kilo vermem oldu fakat sonradan 3-4 kilo aldım. Ve artık dur demenin zamanı geldiğini düşündüğüm için diyet yapmaya karar verdim. Diyet derken de her zaman yaptığım gibi değil de emzirme donemine uygun bir şekilde sürdürmek istiyorum. Diyet için bebeğimin de anne sütü almamasını istemem. Yediklerime dikkat ederek, tatlı ve karbonhidrat yemeyerek, ayrıca da bol su içerek kilo vermeyi düşünüyorum. Benim gibi olup diyet yapanlar var mı, kilo verebiliyor musunuz? Neler yiyorsunuz, ne kadar sürede kaç kilo veriyorsunuz? Hadi toplanın yardımlaşalım, acilen bu kiloların gitmesi lazım. 🤦🏻♀️🤭😁