Sirinbusra Pelininannesii saniye önce Canim 1.5 yaşındaki bebeğimin IgE si 1909 çıkmış kan değerleride düşük biraz . Yarın doktora gidicem ama içim içimi yiyor. Alerji varsa bu testlerden neye olduğu anlaşılırmi
Sirinbusra Aysegul93 saniye önce Canim 1.5 yaşındaki bebeğimin IgE si 1909 çıkmış kan değerleride düşük biraz . Yarın doktora gidicem ama içim içimi yiyor. Alerji varsa bu testlerden neye olduğu anlaşılırmi
migade Burcualpos1 şehir hastanesinden çocuk alerji doktoruna sıra aldım muayenede bulgularını söyleyip tahlil istiyorum dedim önce deriden baktılar onun sonucu 20 dakikada çıktı , deride çıkmayınca kandan bakalım birde dedi doktor öyle oldu her kaşıntı alerji kaynaklı değilmiş egzamada olabiliyormuş Ayrıca ücretsiz şehir hastanesi çünkü Aysma
gulsene1998 Aysma bende yaptırdım evet yanıyor parça aldıklarında değilde bişey değdiriyorlar çok canı yanıyor bebeğim 4 aylıkken yapmışlardı nefesi kesildi çocuğun kan aldıklarında hiç ağlamamıştı düşünün
migade Aysma bizim hiç acımadı fark etmedi bile uyku sersemiydi ama diğer çocuklarda ağlamadı,sanırım eskiden kesi atıyorlarmış küçük,bizim iğne deliğinden minik bir şeydi.. kan alırken ağladı ama 1.5 yaşında
migade Yaademm kaşıntı ..tarhana falan yedikten sonra boynunu tırnaklayıp kaşıyor izide vardı onu gösterdim