Nur1818 yok korkmayın arıyor ben artık ağlıyordum 😂 beraber değilde apartmanlar yan yana hergun gidiyorduk biz gitmesek onlar geliyordu ya benimde hatam oldu heralde çünkü oraya gidince neyse zaten tüm gün benle onlar oynasın deyip yemekle falan uğraşıyordum uyutmaya beslemeye geliyordum biraz da ondan oldu galiba daha sonra ne alaka onları da hep görüyor deyip gelmiyoruz diyemedim ama oraya gidince de kendimi işe vermedim onunla oynuyordum