Mine1111 her bebeğin bünyesi farklıdır. Hassasiyetleri de farklı. Bzimkinin hiç bir şeye alerjik tepkisi çıkmazdı, arkadaşımın bebeğinin yoğurtta alerjik tepki verdi bebeği, ve daha bir kaç besinde. Yani demek o ki, tadım süreci bence önemli. Zaten bebek ya anne sütü ya da formül sütle besleniyor esed olarak bu süreçte. Siz karnını doyurmak için vermiyorsunuz ek gıdayı. Bebeğinizin besinlere karşı vücut tepkilerini ölçmrk için tadım yapıyorsunuz.
Zaten takipli olduğunuz doktorunuz size bir yıl haritası çıkarmıştır. Onun görüşleri doğrultusunda ilerleyin. Bize gün gün liste vermişti. Yavaş yavaş bitirdik tadımları.