busra2332 Kızlar ebebekten uygulamadan sipariş veremiyorum hizmet verilemiyor diyor uzun zamandır. Sizde de aynısı oluyor mu?
uykularharamolduuu busra2332 evet kartımdan ödeme yapamıyordum müşteri hizmetlerini aradım. Google üzerinden denememi söyledi öyle oluşturmuştum siparişimi.
momandad_16 busra2332 bende uzun bi süredir uygulamaya giriş yapamıyorum hala çözülmedi sorun maç kere mail attım