Kızlar selam, bebeğim 8 aylık, yaklaşık 1 haftadır asla benden ayrılmıyor yanından gitmeme izin vermiyor, sürekli mızmız hep kucağımda olmak istiyor ve daha da şaşırdığım sürekli mememde, normalde doğduğundan beri uzun süre memede duran bir bebek değil. Şuan saatlerce ellemesem kalır. Sizde durumlar nasıl bu nedir atak mı