Ahsen123 Kızlar yavaştan ek gıda başladım oturabilir mi bi sorun olur mu bunarada kendide oturmayı çok istiyor
Elifkskl Ahsen123 destekli bir şekilde oturta bilirsin canım 4 aylıkken destekli oturttum ben ama desteksiz için erken kendini henüz dengede tutamaz sırt kasları gelişmedi 6 ve 7 ay itibari ile de desteksiz oturt
Oli Ahsen123 benim bebegim zayifti 6. Ayda basladik oturtmaya ama bazi arkadaslarim 4-5 ayda basladilar gunluk kisa kisa periyotlarla. Dr oturtabilirsiniz demis. Bazen diyorum keske bende oturtsaydim bu ek gida doneminde baya faydali oluyor
Suradevelioglu Ahsen123 kızım 4 aylık bende günde 3 4 dk oturuyorum ama kucağımda .. doktor bunu yapabileceğimizi söyledi . Sende yapabilirsin. Ama tam oturma için 6 ayı bekliyorum tabi ki daha öncesi erken korkuyorum zarar veririm diye
uykularharamolduuu 5.5 aylık bebeğim bebeyatmaza koyuyorum 5-10 dakika çok hevesli çünkü oturmaya. 4.5 aylıkken kucağımda başlamıştım 1-2 dakika ile