MinelAskEla Kızlar ilk dişimiz ayın başı gibi çıktı ikinci de yeri beyazlamiş çıkma aşamsında bebeğimde bi huzursuzluk ağlama ve iştahsızık oldu emmiyor yemek vs yemiyor kilo kaybı olacak diye korkuyorum ne yapmam lazım
Elika00 MinelAskEla sakin olman lazım ☺️ İştahsız olacak belki bir iki kilo kaybedecek spnra düzelecek korkma annesi her bebeğin geçtiği yoldan geçiyor. Geçicek 🙏 bebeği zorlamadan sevdiği şeyleri yaparak bu süreci atlatmaya çalışın