Elika00 zgeayaz olmaz canım neden olsun. Sen öyle karar verdiysen doktorunla da konuş mutlaka bebek otururken kafasını tam dik tutamıyorsa başlamanı önermiyorlar çünkü sindirim sistemleri henüz tam gelişmemiş oluyorlar ya. Minik minik tattırabilirsiniz
Bebeklibiranne zgeayaz ben çalıştığım için ve kızımın gelişimi normal olduğu için doktorum bana 5.ayda başlattı yoğurt balkabağı havuç biber patates bunlarla başlamıştım doktorunuz başlayabilirsiniz derse başlayabilirsiniz bence
Tgctncr Bağırsak gelişimi için ve dik oturması lazım ne aceleniz var ki azıcık kalmış. Deneyin ama bağırsaklarında sıkıntı olursa bekleyin derim ben yazık çocuğa hazmı süt gibi olmaz gıdanın
Momsmom 5.ayda tadim ve yogurt yemeye baslamstk doktor onerisi ile. Eger bebegin dik oturabiliyosa sorun yok
sevim_kos zgeayaz bize doktorumuz 5. Ayda tadımlara başlattı ama yemek formunda hiç bi şey vermiyoruz şuan. Boş sebze haşlaması ya da meyve. 6. Ayda çorba gibi şeylere başlıcaz. Ama gelişimi önemlidir bu konuda belki bi doktorunuza sorun isterseniz
Habibe46 Biz 4 aylığız ve doktor kontrolünde başladık 1 hafta önce sadece mamayla besleniyoduk kaşık maması ve 3gun kuralıyla yoğurtla başladık şimdilik sorun yok
Habibe46 Ahsen123 evet yoğurtu çok sevdi yiyo ilk zamanlar biberon gibi emiyordu sonra alıştı kaşıkla yemeye