cinarinannesiiii Kızlar oğlum 14 aylık cok güzel konuşur anne dersek tekrar eder anne felan diyor cok şükür ama ne emekleme ne tutunup kalkma var sadece döner yuvarlanır 2 3 adım atıyor yürümek için sadece bu kadar normal mi sizce
Nursimababy cinarinannesiiii Her bebek farklıdır canım yeğenim dönüyordu sonra kenarlara tutunup kalkıp yürümeye başladı
Suzi-12 cinarinannesiiii kızımda 11 aylık olucak dediğiniz gibi bunlar var ama yürüme yok henüz :) bende aslında bazen endişeleniyorum ama zamanı gelince yüreyecektir bebişlet
Nursimababy cinarinannesiiii 11 aylıktı birkaç adım atıyordu 11 ayın sonuna dogru tam yürümeye başladı canım
Burcubatur Suzi-12 emeklemede yoktu yerlerde sürünerek gidiyordu kenarlara tutunup kalkıyordu 1 ayda emekledi 1 ayın sonunda da yeni yeni yürümeye başladı
Suzi-12 Burcubatur bizde sürünüyoruz bizde hala emekleme yok gideceği yere ya döne döne yada sürünerek gidiyor 😂
Madam cinarinannesiiii 14 aylık çocuğun en azından emeklemesi gerekir diye düşünüyorum siz doktora gitseniz iyi olur
Arc1993 cinarinannesiiii her çocuk emeklemez. Bu bir gelişim basamağı değil. 18 aya kadar yürüyebilir. Koltuklara falan tutunup yürüyor mu peki
Arc1993 cinarinannesiiii doktora danışırsanız içiniz rahat eder. Benim oğlum 17 aylık yürüdü. 11 aylık tutunup kalkıyordu. Tutunarak yürüyordu
Annelikseruveni cinarinannesiiii içiniz rahat etsin diye bı doktora gidin bence benim kızım da 14 aylık ben olsam götürürdüm