cigdemkrkmz valla benim kızım 4 aylık bir aylık olduktan sonra yapamamaya başladı ilk başlarda iki hafta kadar bile yapmadığı oluyordu fitil falan verdik hastanede lavman yaptırdık ne yaptıysak kendi yapmadı sonra doktor fitil vermeyin artık , anne sütü alan bebeklerde normal dedi kaka yapmaması bizde bıraktık şimdi 4 aylık hafta da bir yapıyor kakasını normal diyor doktoru ,katı gıdaya başlayınca gececegini söylüyor,ilk başlarda kızım da çok rahatsız oluyordu çok ağlıyordu ama şimdi yapana kadar sesi çıkmıyor sadece yaparken çok zorlanıyor