Hamiyet07 hayırlısıyla inşallah sizde yavrunuzu kucağınıza alırsınız. Evet can sıkıcı bir durum ama kontrol altına alınamayacak bir şey değil. Gün gün şeker takibini yapıp, düzeldiğindr yavrunuzu size verirler. Benim ikizlerim var hastanede birini emzirmeye çalışırken diğerine süt sağmaya çalışıyordum ama ilk günler gelmesi zor oluyor, siz bol bol su için, beslenmenize dikkat edin, sağım yapın gelir inşallah