-boi Ay aşımızı olacaktık bu gün bütün doktorlar greve girmiş illa tam dolduğunda mı olmak zorunda aşı bir kaç gün araya girince problem olur mu acaba çöm üzüldüm şuan
Sontvbukucu -boi yok bisey olmuyor canım. Erken olmamalı. En az 1 ay geçmiş olmalı üstünden 1 hafta sonra da yaptırsan olur. Bir sonraki aşıyı da ona göre duzenlerler