Oğlum 4.5 aylık 1 aydın meme reddi vardı zar zor bu zamana kadar geldık ama asla kabul etmiyor sadece gece emmek istiyor. Bu aya kadar da sadece beni emdiği için biberon tutmayı bilmiyor.emmediği için az üz kalan sütümü sürekli sağıp çoğaltmaya çalısıyorum ama 60 70 cc anca çıkıyor mama takviyesine de başladım ama sorun şu ki bebeğim biberon ile emmeyi bilmiyor biberonun ucunu ağzına sıkarak zorla doyuruyorum 70 cc süt yada mama içirene kadar canım çıkıyor ve 4.5 aylık olmasına rağmen artık 70cc yi bile zor içiyor. Çok üzülüyorum daha önce memeye çok düşkündü 7 kilo 700 gram ama daha önce çok güzel emdiği için bu kiloda. Düşer yada az alır kiloyu diye çok korkuyorum. Gündüz kaşıkla ver diyenleriniz de olabilir ama benim artık biberona da alıştırmam lazım çünkü emmedikçe sütüm çekiliyor ve gece sürekli emmek isteyen bir bebek sütüm giderse biberonda tutmadığı için nasıl beslerim ne yaparım 😢😢😢 gece deniyorum biberon veriyorum asla tutmuyo. Anne göğsü gibi olandan yani çekmedikce gelmeyenden aldım biberonu ama yok emmeyi bilmediği için asla emmiyor diliyle itiyor yada ağlıyor nolur yardımcı olun ya. Emzik de tutmuyor hatta emziği öğürerek geri atıyor😓