Kızlar yine grev mi var , çocuğun 6. Ay alışı var sağlık ocağı dışında bir yerde yapılır mı o
Aae_08 başka birgün yaptırırsın ne olacak ki ben unutuyorum bazen arayıp hatirlatiyorlar
Az önce sağlık ocağından cıktık acıktı
Kk41 a açık mı çok iyi poliklinikler kapalıymış