kızlar bebeğim 7 aylık artık gecelerımız kabusa dondu yatakta donmeye basladı uyurken dönmeye başladı uyurken dönüyor döndüğü için uyanıyor uykusu bölündüğü için ağlıyor🤣Allahım kafayı yıcem sabaha kadar böyle emınım sızlerde bu dönemi yaşadınız neler yaptınız yapabılecegım bir şey var mı birde sürekli ağlaması gündüz benı göremedığınde ağlıyor sebepli sebepsiz ayrılık kaygısımı yasıyor ne yapmam lazım zaten sürekli evdeyım hiç bir yere gıtmıyorum sürekli evdeyım tuvalete bıle zor gıdıyorum🤕