Düzeltilmiş 18 aylık oğlum var biotedinaz eksikliği var topuk kanından belli olmuştu doğduğundan beri hastanelere gidiyoruz fark etmeden oğlumun kaygıları oluşmuş bugün gelişimsel pediatriye gittik orda sessiz kafasını önüne eğdi bana yapıştı resmen yadırgıyor oda eğlenceli bir oda bir süre doktorla konuşurken kendince oynamaya çabalasın diye oyuncak verdik neyse gelişimi çok iyi 3 kelimeli cümleler kuruyor ama sorun yabancılara büyüklere kendisine zarar vericek canını acıtacakmış gibi hissediyor kendini savunmak için ahhh ahhh yalandan vuruyormuş gibi yapıyor ve boy kilo kontrolünde üstünü çıkarmaya başlayınca anladığı zaman başladı ağlamaya ama hastane yerinden inliyor normalde evde üstünü açınca mutluluktan havaya uçar doktor anneli oyun gruplarına götürmeyi önerdi bildiğiniz götürdüğünüz bir yer var mı ? Oğlum a çok üzülüyorum bugün misafir geldi bayanlara değil ama erkeklere gelince kafasını yerden kaldırmıyor dinlemiyormuş gibi yapıyor çok üzüldüm bunlarınyazarken bile ağlıyorum 😞😞 ne yapmam lazım bilgisi olan yazabilir mi ? Rica ediyorım uzun oldu hakkınızı helal edin lütfen 😞 Anneli oyun grupları , oyun arkadaşı vs öneriniz var mı ? Nerelerde