Nur2021 bende cok korkarak gittim. benimki yamuk cıkmıstı aşağı değil dışarı yöne bakıyordu dişim. yamuk olduğu için kırılabilir o zaman dikiş gerekir demişti. diş hastanesinde çene cerrahına çektirdim. normal diş çekimi gibi 2 saniye sürdü. normalde 20likler tek köklü olurmuş benimki 3 köklüydü ona rağmen tık diye geldi dikiş falanda olmadı o yüzden çok şükür. bunun için mi korkmuşum dedim. tek sıkıntı 3 gün çok ağrım oldu ağzımı açamadım, özellikle geceleri daha çok ağrıyordu kızımında uyumadığı bir dönemdi ve ağlayarak kızımı uyutmaya çalışıyordum tek zor yanı buydu 🥺