Nesrinhanimm Ya sol göğsü emiyo . Sol tarafı almıyor . 3 saate bir emiyo normalde aç kalsın emer diye 4 saat beklettim. Ağlaya ağlaya kaçıyor sağ göğsü almıyor. Ağrımaya başladı artık ne yapcam akıl verin . Niye almıyo sizce
deniiiza Nesrinhanimm ayni problemi bende yaşadım. Suan 5 aylık sağı naptiysam aldiramadim. 3.aydan sonra pes ettim sadece soldan emdi. Simdi sol gogsumden surekli emdigi için asiri sut var. Sagda bitti artik ve cok çirkin şekilde boyut farki da oluştu..
Derdf Nesrinhanimm 1 buçuk yaşında oldu hala sağ göğüs emmiyo 😀 sadece sol memeyle mama takviyesi olmadan emdi şimdiye kadar yettide
Aysgllylcn Nesrinhanimm aynı sorunu yaşadım ben zorladıkça diğerinide red etti şuan sonuç sağarak besliyorum arada emiyo
Busemertt Nesrinhanimm bunu ben de yaşamıştım mesela solu emzirdiniz hiç pozisyonunu değiştirmeden sadece kaydırın sağ göğsünüze aynı göğsü emziğini zannediyor. Öyle emmezse de başka başka pozisyonlar deneyin. Ara ara yaptı oğlum hep farklı pozisyonlar denedim bi şekilde tuttu ikisini de
Dorukunannesiiii Bende de durum öyle bazen çok az emiyor bazen hiç emmiyot genelde uykuluyken veriyorum bir de açken veriyorum bırakırsa diğer göğüsle kandırıp tekrar çeviriyorum
denizkabugu58 Aynı şey ilk kez bugün başıma geldi ağladım sinirden. 1 aylığız daha birdenbire sağ göğsümü aslaaaa almıyor zorladım ağzına aldı bu kezde aslaa emmiyor kaçıyor sağa sola. Neden oluyor bu yaa solda sıkıntı yok ama 😕
denizkabugu58 Güncelleme** sağ göğsümün ucunu karbonatlı suyla sildim kuruladım, emzirceğim zamanda kullandığımız d vitamini damlasından çok ince göğüs ucuma sürdüm o damlanın tadını seviyor diye. Direk aldı ve emdi 2 gün üzerine umarım kalıcıdır 🤱🏽