burcineliz Kızlar bebeğim 37 günlük beni emiyor yetmezse mama takviyesi yapıyorum günde 1-2 kaşık su vermeli miyim? Bir de saat başı emmek istiyor sürekli aç sanki ne yapacağımı şaşırdım nasıl düzene sokmalıyım emzirme konusunu
irva burcineliz Ben her mamadan sonra bir çay kaşığı vermiştim doktorum öyle söylemişti.Ağzında pamukçuk olmaması için.
Pembecik burcineliz bizimki bnide emmedi hep sağarak verdim. Önce sütü sonra mamayı veriyodum 40 ı çıkınca da bi iki kaşık su hep verdim ben
Sibeldfnelz burcineliz benimde 1aylık kızım var hem beni emiyor hem mama veriyorum çünkü beni emdikten sonra hiç sakinleşmiyor sürekli aranıyor .doktorum her mamadan sonra 1-2 çay kaşığı su vermemi önerdi ilk kızımdada aynı bu şekilde hem emiyordu hemde mama verip üstüne su veriyodum hiç bir sıkıntı da olmadı
Pirayeada Ben sadece mama veriyorum öyle bir konu açmıştım ama siz anne sütü de veriyorsunuz bence doktora sorun
birpofidikannesi Hayır mama da alsa kesinlikle su verilmemesi gerekiyor zaten manayı suyla hazırlıyorsunuz gereken suyu alıyor birde anne sütü var ordan da karşılıyor yanlız mama bile içse 6 aya kadar su önerilmez
Roys Oglum 3 aylik hic su vermedim. Sadece anne sutu veriyorum basqa hic bisey. Su icdiyi zaman tokluk oluyor. Anne sutu mucize bi sey her seyin yerini veriyo su bile gerekmiyo