Merhaba kızım 2.5 aylık ve maşallah gün içerinde baya uyuyor. Yani 3-4 saat falan anca uyanık kalabiliyor. Geceleri de uyuyor. Bu durum zihinsel gelişimini olumsuz etkiler mi acaba yoksa normal mi bu kadar uyuması sizin bebekleriniz nasıl uyuyor.?
Bir de kızım şuan da eline verdiğim nesneleri tutup ağzına goturebilmeyi, konuşunca tepki verip konuşmaya çalışmayı, gülmeyi, gördüğü nesneleri gözleriyle takip edebilmeyi yapabiliyor. 2.5 aylık bebek için bu kadarı yeterli mi acaba?