nazlimom_ benim eski evimde panjur vardı hep kapatırdım gece uykularında, gündüz uykularında da odayı loş yapardım, şimdi taşındık panjur yok bayağı bir güneş alıyor oda ama yine uyuyabiliyor. Ben yinede bu hafta karartma perde yaptıracağım, uyku kalitesi için karanlık odada uyuması daha sağlıklı.