Kızlar 56 gün önce sezeryan ile doğum yaptım. Ameliyat esnasında miyomum da alındı. Doğumdan 2 3 hafta sonra kanamam bitmiş gibiydi. 39.gün kanamam tekrar başladı regl diye düşündüm 15 gündür bazen leke şeklinde bazen biraz daha fazla devam ediyor daha önce başına gelmiş olan var mı, normal mi?