Bebeğimin kabızlığı geçmiyor 9 aylığız 3 aydın denemediğim yiyecek kalmadı yiyeceklerle geçmiyor. Duphalac kullandık şimdi o da etki edemiyor. Pişik olmuş canı çok yanıyor doktora götüreceğim ne olur bi fikir verin sizin bebeğinizin kabızlığı nasıl geçti uzun süren kabızlık yaşayan oldu mu neler yaptınız ?