SM0 2-3 yapabilirsin. Benimde burnu tıkalı minicik arada öksürük var bende götürmedim. Ateş huzursuzluk başka herhangi belirti görürsem mutlaka götürürüm. Süt Herşeyin ilacıdır bol bol emzirmeye devam et. Su veriyor musun? Ben henüz vermedim ama öksürmeye başladığı için artık arada bir çay kaşığı vermeyi düşünüyorum emmesi güzel ama bebeğimin iştahsızsa bebeğin Su verip midesini doldurma. tabi takip et kötüleşirse mutlaka götür.