Dilos01 tabi anlatayım ama her çocuk için farklo bir süreç bu ,bizim biraz kolay oldu sanki 😀 ben şuan hamileyim lazımlık temizleyemem tiksinirim diye klozet aparatı ve basamak aldım ama oturmak istemedi .bizde biraz erteledik . Bu arada benim kızım tam konuşuyor cümle kuruyor bunuda bekledim başlamak için . Bir ay boyunca tuvalete gitmek istermisin bak ne güzel büyüdün abla oldun ,büyükler beze yapmaz bak ben ve baban tuvalete gidiyoeuz sende gitmelisin ,artık bez alamıcaz gibisinden şeyler söyledim .en son bigün tuvalete gitmek istermisin dediğimde hıhı dedi ve oturdu klozete .tabi ilk başta yapmadı ama bu benim için başlama sebebi oldu çünkü oturmuyordu ve bende Zorlamak istemedim ağustosa kadar bekleyip öyle yine istemezse lazımlık alacaktım .ilk gün ve ilk gece altına yaptı iki saate bir ıyandırdım ama yapmadı çişini . Sonra farkettimki kızım 3-4 gibi yapıyor çiş . Bende ozamanlar kıpırdadığını yatakta döndüğünü farkettim ve o kıpırdadığı zaman kalkıp tuvalete götürüyorum .ikna etmek içinde çişini yaparsan yanımızda yatarsın yoksa yatağımıza işersin by yüzden seni yanımızda yatırmam diyordum ve yapıyordu . Kakasını da günde bi defa yapar onu da bikere kaçırdı . Süreç böyleydi 😊