Metehan09 ya ben ilk günlerden beri koydum oraya alıştırmaya çalışıyordum çok şimdi fena değiş duruyor ama öyle saatlerce değil tabi koyuyorum mutfak da iş yapıyorum müzik açıyorum yandan falan konuşuyorum bi yandan onunla ve ya oturma odasında koltuğun üstüne koyuyorum yanında ben yatıyorum. Ama gazı falan varsa durmuyor geceleri 4 saatten fazla deliksiz uyumuyor 10 gibi uykuya geçiypr 4 4 4 şeklinde. Ama öyle oluypr bazı geçer hiç uyumuyor tam bir düzen yok