Merhabalar kızımda egzama oldu yanağında iki kol dirseğinde ve ayak dirseklerinde hafif var doktora götürdüm krem verdi üç gün sabah akşam kullan dedi geçmezse üç gün daha bir sefer sür dedi eğer ki geçmesse süt alerjisi vardır sütünü keseriz dedi inşallah süt alerjisi değildir emzirmek istiyorum en azından 6 ayına kadar böyle bir şey yaşayan var mı geçti mi ?