Kizlar merhaba 5 aylık bebeğim hafif ishal oldu doktora gittik testlerde virüs çıkmadı ama ishal , sadece anne sütü alıyor , şuan iki gündür sadece gece uykusunda kısa süreli bir kaç kez emdi asla uyanıkken memeye gelmiyor ne yapacağım bilemiyorum ağlıyor emmek istemiyor , emzirme pozisyonuna alınca kalkmaya çalışıyor