Bebeğim 40 günlük doktotun önerisiyle gaz için iki tane damla bitane şurup kullanıyoruz. Gazını çıkartmasına rağmen yinede yetmiyor gaz için kıvranıyor. Minicik bebeğin çıkarttığı gazı koca insanlar çıkartmıyordur ama rahatlamıyor asla ve uyku uyuyamıyor bu yüzden. Bu gaz ne zaman bitecek? Böyle gazlı bebeği olan anneler bunu nasıl çözdü atlattı artık uykusuzluktan halisülasyon görmeye başladım