Merhaba kızlar geçen haftasonu memlekete gittik büyük kızımın arkadaşı var orda hastaymış ben başta anlayamadım bir kaç saat oynadılar eve dönerken daha hemen kızım hapsirmaya burnu akmaya başladı çok zayıf bir bağışıklığı var 6.5 yaşında güçlendirmek için napabilirim ? Yani daha bayramdan önce hemen hastalandı aynı sekilde antibiyotik kullandık hep kısır bir döngü bağışıklığı daha da zayıflıyor diye düşünüyorum antibiyotiklerle bu sefer vermiyim diyorum bakalım. İlkokul anneleri ne kullansam iyi gelir okul basliyor bu sene hastalıktan kurtulmayacak belimiz sanırım. 11 aylık kızıma da bulasti 2 gündür o da salya sümük dün de ben başladım bu sabah inanılmaz bir boğaz ağrısı göğüs ağrısı ile uyandım ayriica cumartesi direksiyon sınavım var çabuk toparlanmak için ne yapmalıyım daha kötü olmadan tavsiyeleriniz için teşekkür ederim ☺️