Bebeğim 5.5 aylık. Uykularından emzik için uyanıyor. 30 dakikada 4-5 uyanma diyelim. O kadar sık. Yani neredeyse uyumuyor. Ben uykusuz o uykusuz. Emziği bırakırsam sorun çözülür gibi hissediyorum. Ancak 5.5 aylık olduğu için konuşacak anlatacak bir durum yok. Bir defa denedim vermemeyi bayağı ağladı. Dayanamadım verdim ama tutarlı olmam gerek. Önereceğiniz bir yöntem var mı?