ikiprensannesii2 Ben instagramdan almadım ama hiç memnun kalmadım. Halı yün naylon fark ediyormuş sanırım hiç yapışmadı hep kalktı. Kaldırdım bende kullanmıyorum😀
annediyebiri 2cocukannesi__ ben görümceme fabrika.satis diye bir sayfadan hediye almıştım çok beğenmişti ben kullanmadım ama
Bebegmmm Beren-2020 o daha mı iyi oluyor benim birbtane süngerli var yüksek ısıda yıkandığı için sürekli halı üstünde toplanıyor sungersiz daha mı düzgün dueuyir
Beren-2020 Bebegmmm ya benimkide hafif kayıyor illaki halı değil sonuçta. Ama öyle aşırı kötü durmuyor ben beğendim. Kışa doğru mutfak için de alacam hatta
Beren-2020 Bebegmmm sungerliler kötü ya görüntüsü falan. aşırı bükülüyor kenarları bide düzelmiyor o an
2cocukannesi__ Bebegmmm 30 derece de ve yumuşatıcı kullanmamak gerekiyormuş siz kaçta ve nasılsın yikiyorsunuz
2cocukannesi__ Beren-2020 bukuluyor derken ben aldım ama adam bana 4 metre vereceği yerde 5 vermiş iade etcem oyuzden araştırma içindeyim bu da süngerili ama sanki beğendim bilmiyorum ilk serdim diye mi acaba yıkayınca bozuluyor mu
Beren-2020 2cocukannesi__ ya ben süngerli kullanmadım ama gorumcemde kalın bır örtü vardı ve kenarları bükülmüş hep. Benim aldığım inceydi o yüzden güzel duruyor arada kirisiyor tabi