Salih ben de kızımda benzer sorunu yaşamıştım doktorumun önerisi ile süt arttırıcı tablet kullandım fakat bir ayın sonunda yine aynı civarda kilo almıştı, devam sütü yerine 5. ayda ek gıdaya geçişi önerdi doktorumuz. Çok hareketli kızım ben ona bağladım kilo alımının az olmasını çünkü 3. aydan beri gece uykuları oldukça düzenli geceleri en fazla iki kez emmek için uyanıyor o yüzden sütüm mü yetmiyor diye hiç düşünmedim. Devam sütünü ve gece mamasını denedim hatta yine de ama reddetti, kustu, zorlamadım bıraktım. Bu şekilde değerlendirme yapmanızı öneririm.