Esmeler2 ah ah bu konusms mevzusu nedir bir cok kisinin sorunu oldu. Ya yemin ederm ilgisiz buyuyen 24 saat TV izleyen cocuklar hep konusuyor cevremde ben kızımla o kadar ılgıuım ki goren hayret ediyor ama 29 aylık konusmuyor. Yanı cocık konsmayı tercih etmıyor. Allahım cevremde herkesin cocugu konusuyor bir benım kız konusmuyor ister istemez uzulıyorum. Tummgun gundemmızdekı tek konu bu. Ne yapsam nasıl bir yol izlesem hıc bilmiyorum. Alıcı dili mukemmel bilmediği yok. Zeka gelısımı İcin kitap aldm bilmediği yok. Ama gel gelelim konusms yok. Mama, baba, dede, nene, cici, bu, gel, anne. Baska da yok bunlarıda canı ısterse