Poyrazin_annesii Meraba arkadaslar 3 ay oldu dogum yapalı ama bnm son 1 aydır her sabah uyandıgımda belım agrıyor hareket edemıyrm normalmı bu . Spinal olanlar bı bakarmısınz?
Aysedemirrrrr Poyrazin_annesii benim hala belim ağrıyor 11 ay oldu doğum yapalı. Regl olduğumda felçli gibi oluyorum. Doğumda önce hiç belimin sırtımın ağrıdığını bilmezdim. Onun dışında gün boyu uzanmak istiyorum ama sabah 10dan gece 10a kadar oturduğum yarım saati geçmez 😂
Arss21 Agri olması normal ama 3 ay geçmesine rağmen agrimasina emin olamadım açıkçası bende spinalle doğum yaptım . Doğum yaptıktan 1 hafta sonra bi kaç gün agridi oda sızlama şeklinde oldu . Geçti
Minnakkayram Poyrazin_annesii spınal olmadan once soylmıslwrdı belde agrı yapıyor dıye hıcbırsey kaldırmamak gerekiyormus cocugu bıle ama nasıl kaldırmıxaksınkı bazen belımden bacagımada vuruyor agrı bende sızın gbı yaşıyorum
Wonderful_mom Poyrazin_annesii bnde yarı insan oldum 2. Belden uyusmali sezeryanim.. belim agriyor omuzum kopmak üzere heryeirmde hasar brakti