Rabia4747 benim bebeğim 7.aya girdi inanki çok fazla emmiyor uzun süre memede durup oyalansada en fazla bikac dakika emiyor.ama sık emiyor.sizinki gibi küçükken aç kaliyordur die endiselenmistim doktora sormuştum aç kalsa ağlar bezinde çiş , dışkı olmaz demişti.