Snowglobe 2-Cocukannesi keşke ayakta sallansa kendi kendine bıraktı ve memede uyuyo tükendim artık. Ayakta salladığım günlerde şikayet ettiğim için pişmanım
Aklimdasin 2-Cocukannesi 11 aylık kendisi uyur.5 aylıktan alıstırdım destekli. 8.aydan beri kendisi uyur
Halime0638 2-Cocukannesi doğduğundan beri kendisinin uyumasina alistirdim 3 aylik şükür hala kendisi uyur
Deletedmom_58 Çok zorda kalmadigim sürece sallamadım atak dönemidir diş döneminde mesela şu an çok aşırı zorlanıyor uykuya geçmekte günde bir sefer ayağımda salliyorum o kadar onun dışında hep memede