Yanlış anlamazsanız sizin postlarınıza baktım. Acaba bir hastalığı vardı ondan bahsetmişti de onun üzerine mi bu postu açtı diye ama görünce şok oldum. Neden bedeninizi bu kadar negatif yönlendiriyorsunuz ? Eğer doktora gittiyseniz ve tanısı koyulmuş bir hastalığınız yoksa ki burada sebep sorduğunuza göre yok diye düşünüyorum, öncelikle psikolojik olarak bir destek almak ister misiniz ? Çünkü gerçekten postlarınıza baktığımda halk arasında hastalık hastası denilen tabiri yakıştırmak durumunda kaldım.