Busraaa333 Hasta olunca bebekler huzursuzlaniyor,bence bebeginiz guzel bir uyku cekiyor ellemeyin,kötü düşünmeyin. Benim kızım gece max. 2 kere kalkar emmek için veya alışkanlıktan.. 23.20 gibi yatirmistim, az once uyandi emzirdim, ve uyumaya devam ediyor. Ben de parmak ucumda koşarak uzaklaşıyorum tabi. Bu 6 ve üstü saatler bizim gibiler için lux sayildigindan küçük düşünüyoruz hasta mi diye 😊