Halilyunusunannesii ben kendim 40 günlükken falan farketttim çokça da mwme reddi yaşadım belki de bu yüzdendir.ben 4.5aylıkken devlette KBB ye götürdüm ilgilenmedi kadın muayene bile etmedi.Suan çok küçük oturduğu zaman falan getirin daha rahat olur dedi.halbuki tam tersi o zamanlar anlıyor .el kol hareket edip ağlıyorlar. En iyisi onlar büyümeden anlamadan kestirmek.yanlış hatırlamıyorsam 9 aylıkken falan çocuk cerrahına gittik.konuşmaya engel değil ama kestirmek ıstıyorsanız az keselim dedi.o an çırt diye kesti tabii kızım farkında olduğu ıcın yabancının hemen el kol ayak zor zapdettik.ağladı o an korkudan .az bir sey kanadı .cıktıgımzda sustu hemen emzirmeye devam ettim .valla emmesi değişti çocuğun.bir de bu dil bağının çeşitleri var yani kesinlikle ya kbb ya çocuk cerrahna muayene ettirin.