Melegim1tane Bebeğim 15 aylık ek gıda yiyor emiyorda ara öğünlerde sütün içine bebe bisküvisi koyup veriyorum mamada içiyor günde 1 kez veya 2 kez .sütün faydası yok diye yazı okudum şimdi sizler neler yapıyorsunz
TwinsmomDA Melegim1tane bebe büskivisinden kat kat daha iyidir süt. Ek gıda ve emme varsa mama ve sütü bırakın bebe büskivisinide tabi.