mimikkralicesi muhtemelen sarılık başlamıştır korkmayın normal durumlar siz uyku halinde bile olsa mutlaka besleyin bizim sarılık 1 buçuk ay sürdü uyku halinde olduğu için emmiyordu süt sağıp biberonla zorla veriyordum malesef 😑 siz bı hastaneye gidip sariligina baktırın derim ama korkmayın sarılığın tek ilacı da anne sütü uyandırmak için hemşire topugundan çimdik atıyordu hafif vurur gibi yapıyordu öyle uyandirabiliyirduk bizimkini altını açın nemli bezle korkutmafan silin yüzün