M-u-c-i-z-e-m bizim doktorda Health visitorda süte geçin demişti 1 yaştan sonra ben direk keçi sütü başladım mamayla beraber gece mama verdin gündüz süt. Mamadan süte geçerken alışma dönemi biraz can sıkıcı olabilir biberona az az koyup eline verin öyle alışıyorlar. 1 buçuk yaşında da mamayı bıraktım