1bebis1annis sormadık canım. Bulunduğumuz ilçede 3 aydır evbakıyoruz ya çok pahalı ya ev çok kötü. Malasef bu ev 4. Kat olduğu için güzel ve ideal ücrette bu yüzden vazgeçmedik bugün abonelikler açıldı artık taşınıyorum pazar günü 🙁 benim biraz 4. Kat diye korkum oldu dün akşam o yüzden düşünmüştük vazgeçmeyi ama emlakçı vermem demiş ev sahibine yansımadı konu