Elfvli benim kızıma dedi kilosu alt sınırda özel doktora gidiyorum eşim de doktor. Zannetmiyorum la olmuyor bu işler kimsenin ne çektiğini hangi durumlarda olduğunu bilemezsiniz bebeğiniz memenizi tutmuyor sütünüz de yok zaten formül mama asla içmiyor ve her ay gittiğiniz de kilo alımı yok ise hatta doğum kilosundan assagi düşüyorsa söyleyebilir belki şunu dersiniz anlarım içinde maddeler sağlıklı değil kendiniz yapın okey ama ben 3 ay 20 gün iken aglayarak başladım doktorumuz raporlu mama yazmasına rağmen içmedi napacagiz peki siz söyleyin?