ahsen7 memede kalması sadece aç olduğu için değil biliyorsunuz değil mi ? Lütfen kilo alması yerindeyse günlük çişli/kakalı bez sayısı 5-6 ise en az boş yere mama takviyesi yapmayın. Bebek size bu ara daha çok ihtiyaç duyuyodur. Anne kokusunu istediği ve bu duruma sadece meme ile ulaşabildiği için istiyordur muhtemelen. Bebeğinizle sakince iletişime geçmenizi öneririm ☺️ Annen yanında , uyandığında da yanında olacağım , seni çok seviyorum, ihtiyacın varsa yanındayım. Gibi. Uyku arkadaşı da edinebilirsiniz önce bir hafta uyku arkadaşı seçtiğiniz oyuncağı kendi göğsünüzde tutun çıplak teninizde. Uyurken siz önce uyuyun mesela sonra bebeğinizin yanına koyun uyurken. Mışıl mışıl uyuyacaktır ☘️💚