Merhabalar bebeğim 2 ay 10 günlük. Salya başladı. İki elini ağzına sokmak istiyor. Ve memeyi ısırmak istiyor muhtemelen diş belirtileri. Huzursuzluğu da başladı. Ne yapmalıyım ? Ve tahmini kaç gün sürer ? Bebeğimi ne rahatlatır acaba ? Yardımcı olursanız sevinirim . Teşekkürler şimdiden 😇